Tema: Re: patarkite fotika...
Autorius: Zydrunas <zydrunas @ ? skp.lt>
Data: 2011-02-01 10:39:02
Labas,

K100 nežiūrėk, nes jau morališkai pasenęs.
Jei telpi kainoje, geriau k-x, ar k-r.
Dėl Canon ar Nikon nesuk galvosir nereikia pasiduoti tai masinei psihozei,
už tokią kainą jie tikrai nėra geresni. rinkis, kas pačiam mieliau.
Canon ar Nikon teik pirmenybę tik tuo atveju, jei planuoji iš fotografijos
uždirbinėti pinigus ir planuoji ateityje investuoti krūvą tūkstantėlių į šį
hobį.

Žydrūnas