Tema: Re: Pentax universalus objektyvas
Autorius: Sharkius
Data: 2011-01-12 13:03:30
nu tai tada jau nuomokis/skolinkis ir pats ziurek, nes tie testai ne visad
teisybe pasako... o ir nuo testuotojam pasitaikiusio egzemplioriaus manau
daug priiklauso. Mat kai paciam reikejo rinkits tai nemaloniai nustebino
Tamron 28-75 f/2,8, realybe praktiskai nuo kitinuko nedaug skyresi, kai tuo
tarpu pagal sharpa, spalvas ir pan, testuose ji lygina su tuo paciu 16-50...