Tema: Re: Pentax universalus objektyvas
Autorius: Zydrunas <zydrunas @ ? skp.lt>
Data: 2011-01-06 15:57:01
Sveikas,

Panašiu klausimu ir aš domiuosi, tik aš jau turiu Tamron 28-75 f/2,8. Šis
objektyvas už tokią kainą tikrai puikiai groja. Bet.. Įsigijau Pentax 50-135
ir Tamrono diapazonas gaunasi nepatogus, nes dalis dengia šį Pentax, o
plataus trūksta.
Todėl ieškau gero, bet nuo platesnio galo. Tarp pasirinkimų Tavo minėtas
Pentax, Sigma su HSM 17-50 f/2,8 arba 24-70 f/2,8, dar Tamron 17-50 f/2,8.
Galutinai neapsisprendžiau, bet lyg ir linkstu prie Sigmų dėl kainos ir
kokybės santykio. Bandžiau Sigmą 17-50, tai patiko greitis, tylumas.
O Tamrona, jei ką, maloniai parduočiau.

Žydrūnas