Tema: Re: fotikas su didesniu optiniu Zoom'u
Autorius: SAMas
Data: 2010-12-17 14:58:18
O kaip tu paaiskinsi paprastam vartotojui kuris apie objektyvo mm nieko
nenutokia?

Esu turejas ne viena zumine muiline, ir visados nusivildavau del zumo
skaiciuko.
Tik po veidrodinio isigijimo pradejau suprasti kas yra tas zumas, tuo
labiau kad ant veidrodiniu objektyvu
jau neberaso kiek kartu zumina, o viska isreiskia mm.