Tema: Re: Canon PowerShot SX1 IS
Autorius: SAMas
Data: 2009-02-27 15:09:45
As ji galiu gauti uz 1.588 LT
Dideli truksmai atsiranda ti naudojant didelius ISO, niekada neneudojau
muilines kameras su dideliais ISO taip isvengiau triuksmu

16 GB kortai uztenka kazkur 30-40min. to man per akis nemekstu filmuoti
valandas trunkancias scenas kurias paskiau nuobodu pacaim pasidaro
ziureti, man uztenka uzfiksuoti tai ka Fotonuotrauka nesugeba.
Reikia nepamirsti kad beveik visos muilines nesugeba HD filmuoti geros
kokybes video todel jis mane ir sudomino, nes nenoriu pirkti kameros ir
ja su savimi tampytis del keliu miniciu nufilmuotos medzagos.

Reikia nepamirsti ir kitas sio modelio savybes
4 k/s foto
filmuojant galima ir nuotraukas daryti
3 kadrus nufotkina su ivairiais islaikymais
20X zumas
ir dar pilna visokiu navarotu palengvinaciu megejui darba.