Tema: Re: Canon PowerShot SX1 IS
Autorius: SAMas
Data: 2009-02-26 21:32:01
Normalus tie triuksmai tik nereikia naudoti dideliu ISO
as beveik visas nuotraukas darydamas naudoju iSO 80-400 ir tai pilnai
uztenka su muilinemis kad nebutu triuksmu ziurint per komap ir
spauzdinat ju nepamatysist, o kas liecia didesniu ISO tai cia jau
marketingas kad tik slaiciukus kazkokiu sparodyt jie praktikoje su
muilinemis nereikalingi galima be didesniu ISO apseit

O kas liecia didesne matrica tai tam yra veidrodiniai fotikai
muilinems tai neimanoma padaryti ir ju su didesnem matricom dar koki 10
metu nebus, del keliu priezasciu
didesne matricai reikalingi galingesni lesiai tokie kaip pas
veidrodinius, nes reikia didesni sviesos taska ant didesnios matricos
apsviesti, jau nekalbu jei noresi didesnio zumo tai lesiai dar didesni
tures buti.