Tema: Re: Keiciu zenkla, ka is Nikon rinktis?
Autorius: padugne
Data: 2010-07-21 17:51:38
On Wed, 21 Jul 2010 10:34:56 +0300, Cube wrote:

> Na bet tu cia ir pasakei - 5mpix tai tas pats savo detalumu kas 12mpix?

Taigi parasiau - jei tenkina. Labai daznai tu 5mpx daugiau nei reikia.

> Tada as ir atvirksciai galiu pasakyti - kam jums FF, norite mazesniu
> triuksmu? Juk ta pati laisvai galima gauti ir su cropinta matrica, va
> tik sumazinkite paveiksliuka iki 5mpix, o downsizinant ir triuksmai
> mazeja ir gausite lygiai ta pati ka su ff tik su maziau megapikseliu.

Asmeniskai man FF uz jo dabartine kaina nereikalingas. Bet va threado
pradininkas isitikines kad jam jo butinai reikia. Vat ir svarstom.

Konreciai i tavo klausima: FF gali kropint, o gali ir nekorpint. Kaip tuo
momentu patogiau. Paemus kropine kamera pasirinkimo nelieka.

--
kthxbai.