Tema: Re: Keiciu zenkla, ka is Nikon rinktis?
Autorius: sansas | pix.lt
Data: 2010-07-17 09:45:59
Pagal norus:

Nikono Full Frame arba D3/D3s/D3x, arba D700, arba da-fi-ga
juostinių ~;-) Visgi, jaučiu skaitmena aktuali bus, taigi LTL kainomis:
1. Naujas D700 – 7699 LTL
arba ieškoti naudoto D3-D3s
2. Platus AF-S 14-24mm f/2.8G — 6199 LTL
3. Tele AF-S 70-200 f/2.8G VR II — 7499 LTL
4. Konverteris (jei dar trūksta tele) TC 1,7E II — 1599 LTL
Visi TOP objektai, kaina atatinkama. Kitkas jau bus kompromisai,
arba ne zoom, arba ne Nikon (irgi kompromisai).

Taigi su kainomis LT, tai be 15.000 LTL niekaip, kaip matosi...

Plataus alternatyvos:
atsirado naujas įdomus Nikon 16-35mm f/4G ED VR AF-S (3999 LTL),
ne toks šviesus, kaip Nikkor 17-35mm f/2.8D AF-S IF-ED (6599 LTL),
bet gal tiktų, pigesnis ~;-)

Jeigu galvoti, kad 24mm ant pilno kadro jau ra pakankama, tai
rekomenduočiau pagalvočiau apie tokį komplektėlį:
D700 + 24-70 f/2.8G + 70-200 f/2.8G

Sau pirkausi iš UK D3s, 24-70, 70-200, 24mm f/1.4, kt. gėrio, na,
dar kolegoms vieną kitą 'pūšką' atgabenau, jei domins kur kas geresnės
sąlygos nei LT, galėsiu pagelbėti...

--
sansas