Tema: Re: Del nuotrauku archyvu
Autorius: liutukas
Data: 2009-01-30 09:45:49
Sita klausima sprendziau gal metus laiko. Padariau tokia isvada ir manau jos
laikysiuos.
Susirasyti neapdirbtus originalus cia visi supranta. Atrinktas perziurai
nuotraukas pasiruosti ziurejimui per monitoriu ar TV, tam mazinam,
sharpninam, susitvarkom sviesumus ir t.t. Koki dydi daryti - paskutiniu metu
apsisprendziau i FullHD rezoliucija (1920x1080), kadangi geriausia
kompanijai perziura daryti ant TV ekrano o ne kamputyje prie PC. Dabar
dauguma nauju LCD TV, o ateityje ir visi, turi USB jungti, tad kisi USB
flashiuka ir TV arba DVD grotuva ir ziuri pilnos rezos nuotraukas per dideli
ekrana kad ir po metu ar keliu.