Tema: Re: Del nuotrauku archyvu
Autorius: Dogue 2000
Data: 2009-01-29 21:50:50
O ka darysi, jei viena diena is to kropinto JPG'o noresi plakata
atsispausdinti, o nebus is ko. Dabar diskine atmintis pigi. As tai siulyciau
laikyti RAW, o po to Lightroom'e suteikti atrinktom fotkem tarkim spalvotas
zymes ar susikurti kolekcijas ir jas Slide Show rezime rodyti. Bet cia mano
nuomone. Sakyciau anksciau, kai buvo leti kompai ir atmintis buvo brangi,
tai RAW formatas buvo prabanga, bet ne dabar. As viska fotkinu RAW rezimu ir
nematau problemu.

Visose knygose ir traininguose raso, kad palikti didziausia rezoliucija ir
kiek imanoma netaisyta originala.

Na o jeigu butinai reikia JPEG'ų tai susikurk du katalogus, RAW ir JPG ir
palik tuos RAW'us, o į JPG iseksportuok JPEG'us, kokioje rezoliucijoje,
nezinau, nes as visada palieku originalia rezoliucija (kairtais sumazinu JPG
kokybe iki 60 %), na nebent reikia kur i WEB'ą siusti. Bet tai darau visada
ramia sazine, nes visada RAW'ai po ranka. Net jeigu fotkinciau JPG rezimu,
vis tiek pasilikciau originala. Kodel? Isivaizduok kils gincas del autoriniu
teisiu, kaip irodysi savo autoryste?