Tema: Re: Time lapse - ką pagerinti ir į ką atkreipti dėmesį?
Autorius: Sniegas
Data: 2020-03-10 18:10:47
OK, bandysiu šeštadienį ryte įjungti ir sekmadienį vakare išjungsiu, bus
pusantros paros. Žiūrėsiu, kaip ten išeis.
O ISO daryti AUTO su viršutiniu apribojimu, ar rankinį? Nes naktį tai
nieko nesimatys prie žemų ISO. Bet tikriausiai teks nakties vaizdus
išmesti, nors šiaip efektas didesnis būtų su naktiniu vaizdu.