Tema: Re: Time lapse - ką pagerinti ir į ką atkreipti dėmesį?
Autorius: Sniegas
Data: 2020-03-09 17:24:48
Ir kuo tas rezultatas gausis "nepalyginamai geresnis"?
Ir iš kur jau čia guru žinai, ką jie darys ir kad tikrai taip darys?
Gal jie nieko nedarys, nes kamnų demontavimas vyks iki 2021 rudens. Tai
paskaičiuok, kiek fotkių išeis kas 10 minučių fotografuojant. Ir mano
stebėjimo kampas geresnis, nei kad prie kamino kažkur.