Tema: Re: Timelaps - senas klausimas vėl.
Autorius: ABLomas
Data: 2020-02-09 09:41:13
On 2020-02-08 23:24, Sniegas wrote:
> Aš irgi manau, kad nakties nereikia, bet nežinau, kaip užprogramuoti,
> kad fotografuotų tik šviesu paros metu.

Nu tai arba pasiimi kokią arduinkę su RTC, rpi ar pan. ir valdai
shutterį per GPIO, arba kokį plutto trigger (bet ten ilgam neužteks,
reik tada musėt ir telefoną netoli sandėliuot.

Arba tiesiog dedi didelę kortą ir fotkini viską, o paskui surūšiuoji.
Gali filmuką dvigubą daryt - griovimas dienos metu, griovimas naktį (vis
tiek lempos gi bus, tai kažkas išsitrauks).

Dar vienas dalykas, kurį gali daryt, jei turi pakankamai erdvės -
kameros "judesys" cropinant skirtingas dalis, t.y. užtenka 24mpix 4K
video, kad padaryt visai normalų dinamišką paningą, tada ir veiksmo
daugiau gaunas.

Žodžiu, fotkink daug raw'ų, paskui reiks pasisėdėt ir gausis normaliai.