Tema: Re: Timelaps - senas klausimas vėl.
Autorius: Sniegas
Data: 2020-02-08 23:24:35
Aš irgi manau, kad nakties nereikia, bet nežinau, kaip užprogramuoti,
kad fotografuotų tik šviesu paros metu. O staigiai nenugriaus. Kiek aš
suprantu, ant kamino viršaus kabins tokį kaip vorą, kuris gremš kaminą
ir viską mėtys į vidų, po to iš vidaus jau išvežinės. Mačiau internete
nuotraukų to voro. O dėl nakties kadrų - juos galima ir rankomis
išmėtyti po to. Na, žiūrėsiu, reikia dar apie timelapse pastudijuoti.