Tema: Re: Kaip padaryti 1 metų time lapse?
Autorius: ABLomas
Data: 2019-03-07 14:25:42
On 2019.03.07 12:47, Sniegas wrote:
> Manau, užtektų 10 minučių trukmės. Galima 15 minučių. 15 minučių x
> 60sekundžių x 60 kadrų per sekundę? 54 000 kadrų? Nakties nereikia,
> nieko ten naktį nesimatys.

Priklauso nuo to, kiek judantis tavo turinys. Realiai tai timelapse ir
25FPS užtenka per akis, nes visi pokyčiai būna "instant".
Bet jei nori ilgalaikės "smooth" tai reiks padirbėt - shootini po kelis
kartus per dieną, tada rūšiuoji pagal laiką, išmeti kurie labai
išsiskiria pagal apšvietimą (pvz. audra ar blikai) ir parodai juos
atskirai (t.y. ne viskas iš eilės, bet kadrai pagal laiką/apšvietimą),
kitaip labai keisis apšvietimas, kurio normalizuot normaliai nesigaus.
Esu daręs 38K kadrų timelapse ir pan.; padaryt - nesunku, padaryt taip,
kad žiūrėtųsi - jau sudėtingiau, nes reikia padirbėt (atrūšiuot,
atfiltruot, sudėliot, o dar lagai dirbant su tokiu kiekiu kadrų
nedžiugina). Privalumas - gali turėt panningą ("softwarinį"), nes kadras
dažniausiai daug didesnis nei kad video viewport, tai video nebus labai
statiškas.

Jei fotkinsi su normalia kamera, tai naudok elektroninį shutterį, visai
nėr prasmės drožt mechaninį. Jei didžioji dalis foto - naktis (pvz.
daugiabučių kiemai ir pan.) - tada geriausia raw (offloadinant
periodiškai) ir paskui jau apdorojant atskirai. Dieną iš raw ne tiek
daug naudos gaunas, nors jei saulė dažnai į kadrą papuola - tai irgi
verta pagalvot ar ne -3 EV + raw viską kalt reiktų, kad gražiai būtų.

Tiesiog šiaip pajungus akumą ir kalant periodiškai timelapse gausis bbs
nes apšvietimas per daug blyksės ir šiaip nesuprantama ką ten reiktų
parodyt. Nu ir 10min. timelapse tai jau šis tas, turėtų būt tikrai
įdomus video, kad pritraukt dėmesį tiek laiko.