Tema: Re: Canon - ką rinktis?
Autorius: Sniegas
Data: 2016-06-23 20:34:55
Nikon geresni fotoaparatai, nei Canon, ir teiginys, kad 100d geriau už D5300
yra ganėtinai keistas. Aš turiu D5100 ir 600d ir abu panaudojęs galiu
pasakyti, kad Nikon geresnis. O kitiniai objektyvai abiejų vienodi.

"Zyza"  parašė naujienų news:nkggtr$qnd$2@trimpas.omnitel.net...

:D Smirdėjo ar ką ? :)