Tema: Re: I ka pakeisti Picassa?
Autorius: skaitytojas
Data: 2016-04-07 11:26:16
o kaip is vis jus tvarkot savo nuotraukas? Dabar metu i NAS katalogais
kartais tinkamais pavadinimais (jei tai koks renginys), kartais tiesiog
su data, jei fotkes siaip is eilinio gyvenimo, su mintim kad kazkada
prieis rankos padaryti atranka, istrinti kokius 3/4 nereikalingu kadru,
surasti besidubliuojancias, sugrupuoti. Ir pvz. dabar kartais
prisireikia surasti fotke, tai fig ten ka rasi tame gigabaitu siukslyne.