Tema: Re: I ka pakeisti Picassa?
Autorius: MumZer
Data: 2016-04-07 01:49:07
naudojau picasa kažkada tik dėl veidų indeksavimo
kai ėmė ir nulūžo jų ta db su visais veidukais - antrą kartą jau
tingėjau žymėt..
picasa library modelis paprastiem žmonėm per sudėtingas (su korekcijom
ir eksportais, "kur ple mano nuotraukos", "kaip petrui nukopinti
nuotraukas"), o rimčiau užsiimantiems neduoda nieko ko neturi lightroom