Tema: Re: Neprofesionalus vestuvių fotografas
Autorius: Tomas
Data: 2015-06-12 13:42:01
Ash tai kazkaip nemegejas filmuot, nei pirshtai, nei galva ant to nedirba. O dar su fotiku.
Rashei pirm, kad fotografuosi, tai tokiu atveju placiakampiai tau nereikalingi. Jimk 70-200, viska pasieksi ir busi neikyrus, beveik napastebimas fotografas. Kai ish toliau fotkinsi, objektas nebus isitempes, nesistengs pozuoti, bus laisvesnis, naturalesnis ir visumoj geresniu kadru daugiau prigaudysi, o lakstyt maziau reikes.