Tema: Re: Neprofesionalus vestuvių fotografas
Autorius: Pagonis
Data: 2015-06-12 08:32:53
Nu taip, manyciau portretais vestuviu nuotaikos neparodysi, reikia ir
judesio. Placiakampiai, kaip pastebiu, neretai naudojami ir "fronto"
linijoje pas reporterius. Taip gali isisukes ivykiu sukuryje perduoti
emocija.
Neseniai biski fotkinau megejiskai renginukyje, tai vieno uzsimeciau nikkor
12-24, ant kito- zooma iki 85mm, tai pilnai uzteko.  Paskutini pasikeitus i
koki Tamron 24-70mm su 2.8 skyle- manyciau, laimes man butu per akis ir butu
naudojamas 90% kadru. Tik kad nepigus padla ....

"MumZer"  parašė naujienų news:mld7v2$p6v$1@trimpas.omnitel.net...

nu jei 70-200 i komplekta su kitiniu - tai gal.. klausimas ka fotkins ir
kokio dydzio patalpoj
vien portretais gyvas nebusi

2015-06-12 01:18, Tomas rašė:
> Kazkodel galvoju, kad su vienu 70-200 2,8 eitu puikiausiai ishsisukt. Kam
> jam tie visi10-18, ka su tokiais fotografuot VESTUVESE - taip ir
> nesupratau.
> Del antro kunelio negaliu nesutikt, jei nori kad fotikas erora pradetu
> netiketai mest - eini be atsarginio vestuviu fotkint.
>
> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message

---
avast! Antivirus: Inbound message clean.
Virus Database (VPS): 150611-2, 2015.06.11
Tested on: 2015.06.12 08:24:43

---
avast! Antivirus: Outbound message clean.
Virus Database (VPS): 150611-2, 2015.06.11
Tested on: 2015.06.12 08:39:19