Tema: Re: Pentax K5 IIs vs K3
Autorius: MRT
Data: 2015-02-20 11:56:53
> Niekas i tema neatsako, nes turbut nepakankamai argumentu keisti K5 i K3,
> tai nedaug bus turejusiu ir ta ir kita.

O gal paprasciau.. ne tai, kad nepakankamai "argumentu", o nepakankamai "sektantu" :))
Tuo labiau ir ta, ir ta ne pirmaji K-5, o butent K-5 IIs ir K-3
(nupirkus K-5 IIs kiek sunkiau susikombinuoti upgrade pigiau,
na K-5 IIs reikia nebaisiai nuostolingai kazkam perleisti)..

> As naudoju K5, tiesa megejiskai, ir esu patenkintas. Skirtumas nuo K20 buvo
> tikrai juntamas. Tai tau suolis nuo K10 bus dar juntamesnis.

Skolinantis taip pat gausius argumentus is efoto komentaru po konkresiu fotiku:

Komentaras is  http://www.efoto.lt/fotoaparatas/pentax_k-3
PRIVALUMAI: pagerinimai nuo K5 (deja, rankose net netruėjau K5-II/IIs, tai su jais negaliu lygint): pagreitintas AF; <..>
Na ir pats detalumas... tikrai jaučiasi, kad be AA filtro. O ir tas moire efektas...
nu nepastebėjau jo, nors tyčia fotografavau pasikartojančias faktūras. Reikalai su filmavimu taip pat pagerėję.
BENDRI ĮSPŪDŽIAI: <..> Taigi norintiems atsinaujinti ir turintiems kažką senesnio nei K5, tikrai siūlyčiau K5-IIs,
kažkaip atrodytų racionaliausias kainos-kokybės santykis, o ir apžvalgos internete tai patvirtina nuolat.
Turintiems K5... manau, pakentėkit**, jei AF gretis tenkina.

{ kavolis 2014.02.10, 02:00 rašė: }  << ** = t.y. atsizvelgiant i kainu skirtumus tarp K-5 IIs ir K-3.