Tema: Re: Pentax K5 IIs vs K3
Autorius: MRT
Data: 2015-02-19 14:12:35

> Labiausiai fokusas. Bus perkama is amazono de arba fr.
> Pigiau nei LT. Nu nebent labai geras pasiulymas butu LT.

Tada neapsisprendimas susiveda tik i kainas.
Jei be "s" tiktu ( AA Filter -- K-5 II: Yes, K-5 IIs: )
Tada K-5 II vs K-5 IIs vs K-3

**********

Komentaras is  http://www.efoto.lt/fotoaparatas/pentax_k-3
PRIVALUMAI: pagerinimai nuo K5 (deja, rankose net netruėjau K5-II/IIs, tai su jais negaliu lygint): pagreitintas AF; <..>
Na ir pats detalumas... tikrai jaučiasi, kad be AA filtro. O ir tas moire efektas...
nu nepastebėjau jo, nors tyčia fotografavau pasikartojančias faktūras. Reikalai su filmavimu taip pat pagerėję.
BENDRI ĮSPŪDŽIAI: pirkau per akciją, neiškenčiau, bet vis tiek, kuo toliau, tuo labiau į galvą lendą įkyri mintis, kad paskubėjau ir geriau jau galėjau pasiimti K5-IIs, nes dabar tas paskubėjimas man atsiėjo pora geresnių objektyvų iš kolekcijos. Visgi ta 16 megapikselių matrica, su kuria pentaxas išleido rekordiškai daug modelių (K5, K5-II/IIs, K30, K50), buvo tikrai geras dalykas. O jei dar ir AF pas K5-II seriją pagerintas nuo K5, tai tada tikrai prašoviau. Aišku, galimybė 2-iems kortelėms tikrai yra patogumas. Taigi norintiems atsinaujinti ir turintiems kažką senesnio nei K5, tikrai siūlyčiau K5-IIs, kažkaip atrodytų racionaliausias kainos-kokybės santykis, o ir apžvalgos internete tai patvirtina nuolat. Turintiems K5... manau, pakentėkit, jei AF gretis tenkina.
{ kavolis 2014.02.10, 02:00 rašė: } << t.y. paskubejau ir gal permokejau - reiktu ziuret pries metus buvusias kainas.

Komentaras is  http://www.efoto.lt/fotoaparatas/pentax_k-5_iis
PRIVALUMAI: super spalvos, detalumas, žymiai
pagerintas autofokusas (palyginus su 1-mu K-5), ryškus ekranėlis, gerai gaudos tamsoj,
TRŪKUMAI: autofokusas vis  dar  contrast detection ir mažai kryžminių jutiklių
BENDRI ĮSPŪDŽIAI: Man jis patinka! Super kamera  už šią kainą, nėr lygių.
Tik kad būtų greitų sdm objektyvų, bei upgreidintų autofocus'ą , aš Pentax'u likčiau visiškai patenkintas

Tada "K-5 II (be s)" butu nera "Na ir pats detalumas... tikrai jaučiasi, kad be AA filtro."