Tema: Re: microSD vs SD?
Autorius: liutuko.keliones
Data: 2015-02-18 13:41:17
Tikrinti failu rasymo greiti, reikia imti viena dideli ilga faila,
nuotraukos tam netinka, ir reikia, kad kortele butu tuscia (formatuota
naujai ar normaliai pilnai istrinta, neuztenka tik failus istrint po
windais). Su ilgu failu po keleto sekundziu nusistovi rasymo greitis, o
ne kaitaliojasi 4-33MB/s.
Abi korteles man panasu kad vienodu greiciu, tik viena prirasyta buvo,
kita tustesne.
Beje, greiti reikia ziureti su USB3 readeriu per USB3 porta. USB2 portas
smarkiai apriboja greiti ir labai priklauso nuo pacio skaitytuvo.

http://www.facebook.com/liutuko.keliones