Tema: Re: microSD vs SD?
Autorius: mirkt
Data: 2015-02-15 09:49:35
Aš dabar pirkčiau microSD, nes man SD kortelės vis „palūžta“ (man
vienam?).. Turiu dvi Lexar Professional SD korteles (ne tokios jau
pigios), kurioms kiek prasiskėtę kampai ties kontaktais.. Naudoti
galima, bet kaišiot reik labai atsargiai.. Žodžiu, būtų microSD,
pakeisčiau adapterį ir tiek žinių..

O greičius, manau, rasi vienodus..