Tema: Re: Vestuviu fotografas 09.20
Autorius: AS
Data: 2014-04-05 14:08:04
"Linas Petkevičius" <linas@NONOlekiam.lt> wrote in message
news:lhommc$s30$1@trimpas.omnitel.net...
> Man dar idomus portfolio grupavimas, iprastas pas dauguma fotografu.
> Vestuves skirstomos "Petras ir Maryte, Onute ir Vaciukas, Juozas ir
> Stasiukas". Nahuja man tai?

Na, logikos tam tikros yra. IMHO cia viskas kile is to, kad kadaise www
pradzioje galima buvo pas fotografa nueiti ir susirasti pasiziureti savo
vestuviu foto. Arba draugus/drauges nusiusti. Kieta. :) Siais laikais vis
delto neblogai besirenkantiems pasiziureti atskirai vienu vestuviu serija,
kitu vestuviu serija. Tokiu budu galima susidaryti kazkoki vaizdeli, kokio
stiliaus serijos galima is to fotografo tiketis. Aisku, galima ir kitaip
pavadinti. Sakykim, vestuves nr.1, nr.2 etc., nei Marytes ir Jevgenijaus,
bet ne tame gi esme. :)