Tema: Re: Vestuviu fotografas 09.20
Autorius: MumZer
Data: 2014-04-05 14:01:17
Yra tiesos tokiame skirtstyme. Bet eilinė Marytė ir Petriukas dažnai
nori matyti, kaip atrodė visas vestuvių komplektas.. :)
Sprendimas paprastas - šiuolaikinėmis priemonėmis kurti dinaminius
albumus, kurie formuojami pagal tagus.
Todėl jei nori matyti visas reportažines - būtų gerai tokią galimybę
duoti.. :)