Tema: Re: pasirinkime - 70D vs D7100
Autorius: Marius Staniulis <m.staniulis[@gmail.com>
Data: 2014-02-21 09:54:08
buvo minčių. dabar nepamenu kodėl jis atkrito. gal netgi dėl to, kad
pradžioje minčių buvo ir iškart 7d MarkII kirsti.
kitą vertus, 7d dabar kainuoja apie 4100, o 70d ar d7100 turiu realią
tikimybę kiek pigiau gauti. tad likusį 1000lt galėsiu skirti papildomam
stiklui.

dar:
http://www.cameraegg.org/high-iso-comparison-canon-eos-70d-vs-60d-vs-7d-vs-nikon-d7100/
mano nuožiūra su triukšmais jis tavrkosi kiek prasčiau. aišku, derėtų
dar pabandyti tuo pačiu raw redaktoriumi triukšmus šalinti, gal
rezultatas kiek kitoks būtų.