Tema: Re: comm: canon 5d?
Autorius: padugne
Data: 2009-04-24 00:29:01
On Wed, 22 Apr 2009 11:06:54 +0300, Rimantas Liubertas wrote:

> Būsiu praleidęs…

Matomai. Specialiai jums citata nuo kurios ir pradejai:
====
Ant FF gaunamas daug mazesnis DOF'as.
====

Grieztai, vienareiksmistai ir kategoriskai. Diskusija jei pameni
prasidejo kuom 5D geriau uz 40/50D. Galima pagalvot kad ant APS-C
neiseina gauti analogisko DOF'o.

> Lyginami ne obuoliai su kriaušėmis, o DoF 8"x10" dydžio nuotraukoje
> darytoje vienu atveju iš FX kitu iš DX.

NuotraukoSE. Dviejose skirtingose. Todel ir obuoliai su kriausemis.

> Vienodų nuotraukų su skirtingom matricom be crop'inimo ir negausi. Bet
> aš kalbu ne apie crop'us ar vienodas nuotraukas, o DoF.

Gausi jei paimsi objektyvus su atitinkamai vienodais FOV.

--
In teh beginnin Ceiling Cat maded teh skiez An da Urfs,
but he did not eated dem.