Tema: Re: comm: canon 5d?
Autorius: Arvydas
Data: 2009-04-15 10:23:15
del 5d

na jo, toks pats didelis didelis ir sunkus kaip 40d :-)
bralka ir dar blico neturi :-/

o man pav. abidna kai turi normaliu objektyvu nuo juostinio ir uzdejus ant
tos pornuchos  su crop'u vietoj 100 mm gauni  160mm - na bet tiek to ant
makro, bet kai is 20 mm placiakampio pasidaro 32 mm tai jau eina jie ...

o del besiskundzianciu tamsiais kampais, tai pigus objektyvai ir ant
cropiniu kuneliu vinjetuoja
juk nesunku su PTlens pasikoreguoti, vis tiek dauguma kadru (kalbu apie
save) nori nenori PS prasosi. PTlens be to ir CA ir sferine aberacija
koreguoja pagal EXIF.
O gal forumo dalyviai turi magisku objektyvu kurie nelenkia ??
pasidalinkit naudinga info