Tema: Re: kokios veisles zole atspari suns slapimui?
Autorius: trickyvic
Data: 2011-03-31 14:39:03
A kaip mokinti kakoti pagal komanda ir tam tikroje vietoje? Rimtai
imanoma? Gal pasidalintum metodika ? :)

O kas del vedziojimo uz teritorijos ribu tai kartais man atrodo kad tai
nieko bendro neturi nes pvz arklidese yra tiesiog butina apmysti sieno
rulona ir butent tas kuris yra skirtas serimui, nors kitu "myzyklu"
pilna, spyris i sikna suveikia tik tam kartui.