Tema: Re: Apsigink pats?
Autorius: @runAsUser <arunasx_TIK NEREIKIA_@_takas_TAIP_PAT.lt>
Data: 2009-11-03 10:53:40
Nu, tadu gerai, tokio bajerio iki siol neuzmirstu, blemba, per Kovo 8
isleidau ten dirbancia seseri namo pailseti, tai uzdarant kioska isiverze
keturiese, du griebe uz ranku, trecias uz kasos stalciaus (buvau jau
susirinkes viska i kisene, tai grobis teko apie 20 Lt smulkiais), o
ketvirtas sukavo "Na zemliu" atkises vamzdi, nelabai buvo laiko isiziureti,
koki. Tik suktelejau galva paziuret, ka ten tas su kasa daro, anas voze
revolverio rankena galvon, tik spejau truputi isvengt, pataike ne i
smilkini, o virs antakio, tai neiisijungiau. Nu po to du pacukai, kur rankas
laike, nuskrido atgal, spejau is palto kisenes issitraukt lenktini peili,
atsilenkt ir mostelt tam prie kasos pilvan, tik, kaip sakiau, paskutine
minute smestelejo mintis: "A nakui ant tevo kiosko grindu salia pabirusiu
apelsinu ir saldainiu dar ir zarnu reikia...", tai istumiau juos lauk, ten
netoliese vienas saugomas viebutis buvo, tai anie dave i kojas, o as ne
vytis negalejau, kaip kraujas per akis plauke...
Policija uz kokiu 3 minuciu po to, kai nubegau iki to viesbucio paskambint
prisistate, bet anie paspruko, ko gero taip ir nepagavo, nes atpazinimui tai
nekviete.