Tema: Re: Apsigink pats?
Autorius: Povilas
Data: 2009-11-03 08:27:44
Va butent apie tai as  ir rasiau - tie kas mokytas apsigit ir neduok dieve
tures su savimk tikra pyskala,tai tikra nespesi saviskiu pasinaudot! O
girdejau atveji is pazystamo zvejo, kada jo draugai pries pora metu nuvare
zvejot vegeliu kazkur prie Rambyno ir susikivircijo su vietine fauna, kuri
pereiske pretenzijas i "savo" vietas. Vienas is kolegos pazystamu issitrauke
dujini pyskala,o stai tada ir prasidejo....... pizdiulei gavo visi taip,kad
nepadejo ir kazkokiu tai dirzu turejimas ir tas pyskalas isskrido nxj i
Nemuna.