Tema: Re: FishFinder SmartCast
Autorius: nexus
Data: 2009-10-24 13:05:04
Kaip tik vakar si modeli studijavau :)

Del akumo idomi  info, kazkaip nepagalvojauapie tai aisku normalu, kad
didelis ekranas ir spalvotas dar taip ryja energija, cia kaip ir su
mobilkom panasiai :(

Klausimas butu koki spinduli naudoji kiek ziurejau priklausytu
50@12/200@35. Mariose, kadangi didelis gylis turetu buti ok kaip
suprantu, o kaip ezeruose ne per siauras spindulys?

Nes kitas variantas yra 60 laipsniu turetu buti kaip ir tinkamas ir
pakankamas ne itin giliuose vandenyse.

>>> 12@200/35@50