Tema: Re: FishFinder SmartCast
Autorius: Casper
Data: 2009-10-24 10:37:56
Pas man daba yra Eagle SeaFinder 640c, pries tai buvo Eagle TriFinder2 (sits
paskendo Kaunomary). Nei vienu, nei kitu skustis negaliu. Dabartinis yra
spalvotas, zymiai geriau atvaizduoja dugna ir galima paparasciau suprasti
kur yra kietas ar minkstas dugnas, bet uztat akumuliatorius per viena diena
nuseda. Palyginus pries tai turetam TriFinder2 akumuliatoriaus pakrovimo
uztekdavo vos ne daugiau nei pusei sezono...

Apie Humminbird nieko negaliu pasakyt, nes neteko naudotis.