Tema: Re: Shimano vs Okuma
Autorius: Povilas
Data: 2009-10-09 10:36:50
Viliau, as is pradziu irgi kaltinau vien tik ta rankas dazanti PE.Bet veliau
pradejau skaitinet internete ir suradau siam reikalui paaiskinima - tiesiog
Shimano senojo modelio rites vala klojo vija salia vijos ir todel nelygiai
suvyniojus arba staigiau uzkirtus,vija issiprausdavo tarp kitu viju ir to
pasekoje iseidavo "kushys" pinto valo.
Matomai Shimano irgi pastebejo sita beda,nes nuo 2007 metu jie pakeite valo
klojimo buda -dabar jau jis klojamas sukryziuojant gijas,kaip tai visa laike
dare kiti gamintojai.