Tema: Re: Shimano vs Okuma
Autorius: Liveris
Data: 2009-10-09 09:43:23
Na kaip ir visu Shimano kotu rankenos ilgokos, pvz mano turetas force
masteris 240 man rankena perilga, teko kastruot 7 cm.. KOlegos tuertas
clarusas irgi buvo perilgas, bet nekastravo dabar nesenai ismaine i mitchela
ir tuo labai dziaugias, nes norejo tviciui ir fasto. O clarusas arti
moderate, su juo sunkokai tvicinguot. Zinoma ir ilgiai skiriasi 190 pries
270.