Tema: Re: neisnuomotu vandens telkiniu sarasas
Autorius: Fizz_as
Data: 2009-08-27 17:29:42
O pas mane kazkiek panasi situacija, tik gal is kitos puses. turim zemes
prie ezero. tam ruoze yra dvi vietos kur pastatyti tiltai ir galima
pazvejot. nuo keliuko iki ezero apie 500 m (nematau tiksliai). isnuomavom
zeme ukininkui. anas visa savo melzimo iranga vezioja masina. pavazinejo jis
savaite iki tu savo karviu ir atsirado provezos (cia pernai taip buvo).
kazkas uzmate is zveju kad ten lyg galima vaziuot, nors iki ezero keliuko
tikrai nebuvo. vienas kitas pravaziavo iki pat ezero ir keliukas yra. pernai
lyg nedaug vaziuota buvo, tai nieko nedariau. o siemet, is pat pavasario,
kaip nebutu kitu zvejybos vietu, visi ten pradejo vazinet. visokie X5,
mersai ir netik. is pievos vos ne asfaltas gavosi. neapsikenciau. pasakiau
ukininkui, kad gal ka nors padarom. jis atvazsiavo ir uzkale kuolais ta
pravaziavima. apsiramino savaite. po  kiek laiko nueinu, visi kuolai
istraukyti (nors ir ant juoko jis tne buvo padares). uzkaliau gerus kuolus.
po kiek laiko jau kitoj vietoj pravaziauta. as vel uzkalu kita pravaziavima.
po kiek laiko vel kitoj vietoj. vel uzkalu. tada jau salia kur uzkalta
pravaziuota.... vel kalu. net nzn kas per zmones, jeigu mato, kad vos ne
tvorra padaryta, pravaziavimo nera, bet jiems vienodai ir vistiek vaziuoja.
jokiu viniu ar kitu astriu daiktu det nesinori... galvojau perkast griovi
palei kelia, bet ten ir seip jau krantas toks nuo kelio yra. negaili jie
savo masinu. neturiu pazinciu tarp mafijozu ar seimo nariu, tad sneketis su
jais tikrai neisiu. jeigu nesupranta paprastu uzuominu, tai jauciu tik
pasius ant triju raidziu ir viskas. tai va ce ir iskyla ta dilema su tuo
priejimu/privaziavimu prie ezero. gal ir nebutu taip pikta jeigu kas nors
butu bent ateje pasneket ar paprasyt. ar bent siuksles po saves susrinktu.
Seip aisku galit galvot, o kokie ce nuotoliai, kad keliukas atsirado. esme
tame, kad atvaziuoja ryte arba vakare. rasa. ratai buksuoja. pieva tampa
arimu.

Va vieninteliai karpininkai prase leidimo privaziuot ir graziuoju taresi,
nes tuomet prie ezero vyko varzybos. tai ce jau niekur nersidesi ir leidom.
bet jie nors siuksles susirenka ir palieka viska tvartkingai. Ir sia savaite
ten varzybos vyksta, todel ezero pavadinima atspet bus nesunku :))