Tema: Re: neisnuomotu vandens telkiniu sarasas
Autorius: Povilas
Data: 2009-08-27 14:48:20
"Dar321" <dar321@gmail.com> wrote in message
news:h73je6$8bs$1@trimpas.omnitel.net...
> Ir jei aplink jį nėra nors 1 informacinės lentos, kad išnuomotas...

O jeigu to vandens telkinio perimetras apie 10 km raizyta vietove,tai ar as
butinai turiu apeiti aplink visa telkini ,kad suzinot ar yra lenteles ar ne?
Kodel uzklausiau?Ogi todel,kad vakar su vaikais nutariau nuvaziuot iki
Aukstadvario pasimaudyt ir pazvejot.Tycia paziurejau i pateikta nuoroda ir
neradau,kad anas ezeras (maps.lt raso,kad tai Nesciajus)butu isnuomotas.O
kai atvykau iki ezero,pastebejau ,kad privaziavimas iki pusiasalio,kuriame
zvejodavome desimtmeciais uzverstas akmenimis ir sakomis.Ir ryskiai tai yra
anos kavines savininkes darbas,nes ta pyzda jau pries 15 metu keldavo scenas
zvejams ir grasindavosi banditais ir gamtos apsauga,nes zvejai jai trukdo.O
salia tos vietos pastatyta lentele su uzrasu,kad tai yra Aukstadvario HE
vandens saugykla ,o leidimus zvejot reikia isigyti kavineje.
Tai man patapo idomu ar tai yra Aukstadvario HE vandens saugykla ar ezeras
ar net keli ezerai ir ar turiu pirkt leidima ar galioja respublinkinis (jei
tai Nesciajaus ezeras).?Su masina nevaziavau iki zvejybos vietos,bet nuejau
pescias su visais rakandais.Kazkas is kavines istisai "pasino" mus per
ziuronus,bet kai nieko neleistino nedareme,tai niekas ir neatejo reikst
pretenziju,nors kazkoks vyras buvo priplaukes su valtele paziuret ka mes
darome - apsimete,kad spiningauja.
Siaip tai mane sita bezabrazija su akminim uzverstu keliuku tikrai biesina
ir turiu nuojauta,kad issiaiskinsiu ar tas keliukas nera servitutinis,nes
iki siu metu ten dar buvo galima vaziuot,pusiasalyje statyt palapines ir
poilsiauti.Ir jei pasirodys,kad yra mano tiesa,ismetysiu nxj tuos akmenis!