Tema: Re: Motociklininkai
Autorius: Dar321
Data: 2009-08-19 09:28:29
Bandyt reikia informuot regiono GA ir Laivybos inspektus. Deja, situacija faktiškai visoje LT analogiška. Ir tų, ir kitų inspektų vos keli, kuro neduoda, už darbą ne darbo laiko metu nemoka (net laisvadienių neduoda), o darbų...
Va šalia mano darbovietės jau kelintą dieną nuomotojai atliekas visokias kūrena, ir tai negaliu nieko prisišaukt, o pats nieko daryt negaliu, nes iš darbo išlėksiu... :(

UAB "Kupritas"
Vilkpedes g. 8,
LT-03151 Vilnius
Telefaks.:(370 5) 2160632