Tema: Re: Motociklininkai
Autorius: Žemaitis
Data: 2009-08-17 16:41:32
Na kaip čia pasakius - ant kranto ju buvo koks 15 - dauguma girti.... o
važiuotieji parodė visiems žinomą amerikonišką gestą su vienu pirštu.... man
beveik aišku, kad ten siautėja to ūkininko sūnelis su chebra - nes ten nėra
privažiavimo - tik takelis iš to ūkininko sodybos, tą mocą reikėjo tempti
per karklynus rankiniu būdu