Tema: Re: Žvejyba jūroje nuo kranto.
Autorius: tomuco
Data: 2009-08-06 11:56:11
tai mėtyti galima kiek nori, bet tam reikia, kad ir valas būtų atitinkamas
ir meškerykotis ne 2,7 spiningas :) ir dar vienas geras prispasoblenijus
(jei jau žvėriškus svorius mėtai į tolimus tolius) - odinė pirštinė ant
rankos. Kitaip labai stipriai rizikuoji nusipjauti piršto "paduškėlę". Ne
kartą esu gyliai įsipjovęs. Po to pamačiau kaip kokis tai anglas per TV
paporino, tai dabar tolimiems užmetimams su dideliu svoriu naudoju pirštinę.

tomuco