Tema: Re: Žvejyba jūroje nuo kranto.
Autorius: tomuco
Data: 2009-08-06 11:02:44
true... true....
reikia žiūrėti, jei palei krantą yra krevečių, tada ir plekšnių bus. bet
tokiu metų laiku, jos dažniausiai jau būna psitraukusios tolyn nuo kranto.
Tokiu atveju eini pas vietinį žvejį, kataras turi valtį ir jei gerai
sugersite bei tu jam patiksi, kartu plaukiat su jo valtim į jūrą ir bandt iš
valties gaudyti. O čia, brolau mano, kur kas daugiau galimybių pagauti
įvairesnę žuvį ir naudoti gali kur kas daugiau įvarių žvejybos įrankių ir
būdų.