Tema: Re: Del freedivingo
Autorius: Rokas
Data: 2009-06-26 15:00:10
O, menu, Kaune ant gelezinkelio tilto (kai dar juo vakshciot buvo galima)
beeinant uzmaciau Nemune "lavonely", kuris, veliau pasimate, kad su lastais,
ir kad visai neblogu karshioku prisigaudes ir kad visai jis ne "lavonelis"
:) Yspudy paliko, bet ash į tuos sukurius po tiltu tikrai nedrysciau lysti.