Tema: Re: Del freedivingo
Autorius: @runAsUser <arunasx_TIK NEREIKIA_@_takas_TAIP_PAT.lt>
Data: 2009-06-26 14:29:18
Upej butu brakonieriavimas, kita vertus, net savo nosies galo turbut
nematytum, kiek ten visko nesa srove. Skaidriose upese belieka pilvu ropot
:))
Ble, idomu butu paziuret, kaip salatis upej palauktu, kol priplauksi :)))
Del slango, tai buvau pusmetri prasiilgines, bet tai po kurio laiko plauciai
pradeda skaudet nuo itampos, a nu i nafig, geriau pavirsium, paneri, kai
reikalas yra, o ispusti vandeni is ilgos slangos - tai gali net i
kombinezona myztelti...