Tema: Re: REQ: info apie Platelius
Autorius: Marius Staniulis
Data: 2009-06-25 16:26:39
siaip, jei ziureti i ezera nuo jachtklubo, tai desineje yra pusiasalis.
uzpernai jame ilsejosi rusu narai, statesi palapines. ten tikrai yra
lauzavietes.
o tikslesne info gausi plateliu turizmo centre. jis centre miestelio po
kaire nuo paminklo. (pamatysi - suprasi apie ka as). kitoje aikstes puseje
dviraciu nuoma nebrangi.
yra pazintinis kelias aplink platelius 32 ar 36km. visai smagiai nusimina
per kelias valandziukes.