Tema: Re: REQ: info apie Platelius
Autorius: Marius Staniulis
Data: 2009-06-25 14:31:30
dėl kempingo nežinau, bet yra jachtklubas, kitoje pusėje dar keli
panašaus lygio poilseviečiai. o su žvejoba ten sunku man buvo. bandžiau
lydekaut, tai pasibaigė viena nupiepusia lydekaite ir vienu rimtu
ešeriu. baltos žuvies gaudo daug ir smagios prie jachtklubo. šiaip jos
ten visur pilna matyt. kur pašersi, ten turėsi.