Tema: Re: Del valties perregistravimo
Autorius: @runas@sUser
Data: 2009-06-16 00:02:12
Dekui visiems, tik va, bresta ir benzomotoro pirkimas, tai teks ir
technikine praeit, ana jau tuoj baigsis.
Persnekejau su pardaveju, pasirodo, jis sugebejo savo vardu dvi valtis
uzregistruot tuo paciu numeriu, tai nori nenori teks registruotis is
naujo...
Ir dar klausimelis - sekmadieni Asvejoj maciau plaukiojant su benzininiu,
varikliu, stai cia
http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=253309&p_query=&p_tr2=
sakoma, kad negalima iki liepos 1 plaukioti mazesniuose, kaip 500 ha
ezeruose (Asveja butu ~ 1000 ha), iskyrus nesaugomas teritorijas ir
didesniu, kaip 8 kW variklius, taciau ten aiskiai pazymeta, kad "Asvejos
regioninis parkas". Tai cia pazeidimas, ar kaip? Jei ka, valties numeriuka
isidemejau :)))

P.S. Asvejoj sekmadieni ne stukt, zvejota spiningu, kolega ant mazo
tvisteriuko paeme apie 10 "zieminiu" eseriuku, 100-150 g.