Tema: Re: Del valties perregistravimo
Autorius: Casper
Data: 2009-06-15 18:59:54
Pardavejas raso "prasyma" isregistruoti valti ir sumoka isregistravimo
mokesti. Pirkejas raso "prasyma" priregistruoti valti ir sumoka
iregistravimo mokesti. Valties isigijimo dokumentai nebutini. Geriausia butu
tau pasiskambinti i VVVLI  ir suzinoti kiek ir uz ka reikia sumoketi, nueini
i banka susimoketi arba pavedima darai internetu, tadu su mokejimo
"irodymais", geriausia kartu su pardaveju, einat i VVVLI ir ten viska
supildot ir pasirasot kur paprasys. Po keliu dienu vel eini i VVVLI ir
pasijami nauja tech. pasa savo vardu ;) Valties numerio keist nereikia,
nebent pirkejas pageidauja naujo. Tech apziura reikalinga tik motorinei
plaukiojimo priemonei, irklines ar su el. varikliu valtys priskiriamos prie
nemotoriniu ir joms TA nereikalinga.