Tema: Re: apie grybus ir zuvis.
Autorius: servisas
Data: 2015-12-07 17:57:23
Nu, Romai, ar nebandet grybo papjaut si savaitgali? As tai radau ir nemazai,
bet pabijoau, kad pasale bus. Nors kaimynai po to sake, kad viskas ok, as
pats kritiskai paziurejau- ka as zinau, kaip ir normaliai :/ Parsiveziau gal
15 zelionku. Kazi, joms kenkia ar ne toks pasalimas? Visokiu nuomoniu
girdisi.