Tema: Re: apie grybus ir zuvis.
Autorius: servisas
Data: 2015-11-16 16:15:50
Vat jei tokia info butu atejusi penktadieni- mano sekmadienis butu kur kas
turiningesnis :) Nemune gaudziau zemiau Merkines. Is pradziu praktiskai
nekibo ir vis masciau, kazi kaip zelionkos laikos, tik neturejau valios eit
ieskoti, nezinodamas, ar jos is viso dygsta. Galu gele zyvcininkai su 4
meskerem tureje per pusdieni viena kibima isvaziavo ir as i ju gera vieta
stojes turejau 5 kibimus per 1.5 val, is kuriu krantan parkeliavo viena
lydeka 1.5 kg.
O zelionku vistiek labai noris.